środa, 1 sierpnia 2007

Co to jest Chrystus?

Co to jest Chrystus? Krótko mówiąc Chrystus to jest Miłość, to jest Życie, to jest Zabawa, Ekspansja, Świadomość, Humor, Integracja, Wyobraźnia, Kreatywność i wszystkie inne piękne słowa, które stoją za lekkimi przyjemnymi i mocnymi odczuciami. Chrystus, o którym mówię stworzył ten piękny wszechświat i najlepszą z planet - Ziemię i później stał się ciałem - człowiekiem.
Dokładnie tak: "A słowo ciałem się stało i mieszkało między nami". To słowo, czyli Bóg przybrało ciało i teraz siedzi przed komputerem i to czyta! Tak to Ty... człowieku, a raczej Boże ;). Owszem właśnie nazwałem Ciebie Bogiem, przez duże B. Bo bóg jest w każdym z nas ludzi, a więc jest nami. Czy nie prawdą jest, że każdy człowiek jest świątynią Ducha Świętego? Każdy chrześcijanin o tym wie. A czy coś, co jest w nas nie jest z nami tożsame. To nawet logiczne. Dobra, chyba już Ci udowodniłem, że Bóg jest Tobą. Nie? No trudno, masz rację tyle w tym dziur co w serze, którego nie ma. Pytasz jak mogę być Bogiem skoro nie mam żadnych Boskich atrybutów? Jestem zwykłym człowiekiem, uczę się, pracuję codziennie stawiam czoła zwykłym przyciemnym problemom, jaki Bóg. Bóg siedzi w niebie i nas osądza, zsyła nam kary i nagrody a po śmierci umieszcza w piekle, niebie albo czyśćcu. Wiem, że Twój obraz Boga może być trochę inny niż taki, w którym to człowiek nim jest. I wierz mi, to nic nie szkodzi. Bo widzisz jedno nie wyklucza drugiego. Istnieje Duch Święty, Chrystus w Tobie i istnieje Bóg w niebiosach, który nie robi nic tylko pastwi się nad losem swoich wielbicieli. Z tym że ten pierwszy jest prawdziwy a ten drugi to nic tylko twór ludzki. Tak, to ludzie wymyślili sobie tego osądzającego, surowego faceta z brodą i nazwali go Bogiem. Prawdziwy Bóg to Miłość, która siedzi w każdym z nas i nie pragnie nic tylko naszego rozwoju, wzrostu, ekspansji i dania nam wszystkiego, czego pragniemy. To tyle do następnego... człowieku ;).

Brak komentarzy: